POSTAT I » Allmänt

» UTGÅNG I ÖREGRUND

Utgången i Öregrund har faktiskt varit trevlig, mer än jag trodde. Det var ju bra, det berodde väl att jag fick chansen att fånga ögonblick på bild. :) Istället för att skriva en massa babbel, visar jag er bilder!

 
Bildkommentar: Min syster och jag. Där kan ni se hur kort mitt hår är. :D

 
Bildkommentar: Det enda jag kan säga: Mums!




Bildkommentar: Solnedgången vid havets ände är vackrast. Kom ihåg det.




Bildkommentar: Det var inte alls trevligt och stå bland alla dansnördar och försökte fota. Men trots det lyckades jag och är nöjd. Det finns fler. :)

Det kommer en bild som jag gillar väldigt mycket, med nästa inlägg, som en godnattbild. ;)

Kommentarer
♥ från malin

(Y) bilder :) och en sak.. du & elin har visst matchat färg på era kläder eller :D haha



2009-07-05 @ 03:09:47
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från Anonym

vad heter den shoten, den vita och bruna?



2009-07-07 @ 01:40:35
♥ från Emy

Anonym; jadu, jag har ingen aning. det var halvsyrran som bjöd på den, det röda var jordgubbsmak och det vita var nån sort av mjölk. :) att ge exakta svaret kan jag inte.



2009-07-07 @ 02:03:04
» URL: http://minicuore.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback