POSTAT I » Allmänt

» Resten av dagen


Bild: Ser ni tavlan precis bakom mitt huvud? Klart den ska vara framme härhemma för att minnas era läppar. ;)

Tog en liten tripp in i skogen med fyrhjulingen, alltid lika skönt och låta vinden brusha förbi när man åker i fart men det som suger är alla dessa jäkla bromsar som måste bita en i huden att vätskan kommer ut. Jag tycker verkligen att myggor, bromsar och såna skitkryp bör utrotas.

Sedan kom halvsyrran över för att rida en av hennes islänningar, så fotade jag lite. Eller massor, åt henne. :)

 

Efteråt blev det en enkel middag och sedan blev jag så sjukt trött att jag däckade i sängen och dreglade lugnt in ca tre timmar innan man vaknade upp med dimmiga linser. För avsluta inlägget, bjuder jag på en bild på min äldsta systerson, Oliver med min halvsyrrans Nikon. ;) När jag såg blixten vara på, tänkte jag bara "Men åh..." men sedan kom jag på att de faktiskt bara är barn så inget fel i det! :) Barn ska få vara barn.



... Jag är fortfarande trött. Jag och tidiga morgorna passar inte ihop. Det har gjort klart för sig för längesedan, det ni. Godnatt!

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0