POSTAT I » Allmänt

» MOLNIG DAG = MYSIGA SOCKOR ON


Bildkommentar: Jag älskar såna sockor. ;)

Jag har länge längtat efter dessa dagar som denna, en molnig dag! Det är då man kan känna den där äkta svaltande och då kan man låta ens mysiga, gulliga sockor åka på!  Dock är alla ute, farsan gör sitt på gräsmattan och morsan är nog i Bärby med min syster Linda och kollar in ridtävlingen där + min syster Elin är på väg hit från Märsta. Skönt och ha Elin för mig själv, utan Peter. ;)
 
Ikväll ska vi alla dra ut till strandhotellet uppe i Öregrund där min morbror ska spela lite musik. Jag hänger med för att ha något mer vettigt att göra + få fota lite i Öregrund. :) Nåja, fler inlägg kommer nog senare idag/ikväll. Puss!

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0