POSTAT I » Allmänt

» MINICUORE DELTAR I EN FOTOTÄVLING

Minns ni att jag sa att jag hade beställt en reflexskärm? Det blev inget eftersom det förekom en del problem. Då såg jag att det fanns en tjej som höll en fototävling på sin blogg, och temat var glädje. Så jag tänker ta chansen och testar om jag har turen med mig. Reflexskärm är ju ett måste när det gäller fotografering. :)



Jag deltar med i en fototävling hos Michaela Dahlström där man kan vinna en reflex-skärm silver och vit, 77 cm från tvspelsweb.se.

Mitt glädje-bidrag är denna, tagen på studentdagen av mig. :)


Vad finns mer än glädje i bilden?

Kommentarer
♥ från åsa

älskar bilden!



2009-08-01 @ 00:29:38
♥ från Tess

love bilden!:D



2009-08-01 @ 01:07:27
» URL: http://lillarange.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback