POSTAT I » Allmänt

» HALLOJ!

Hallå därute!

Under helgen har jag inte precis orkat blogga så mycket då jag är fortfarande kvar i Stockholm. Under helgen hade vi typ shotfest och slöa dagar. Idag blev det av med grönan, under kvällen. Rätt roligt och ganska galet. Jag som är höjdrädd, men jag klarade det utmärkt. ;) Istället för att berättar, visar jag bilder.



  

Bild 1: Host, bläckfisken. Så barnaktigt, men roligt.
Bild 2: Extreme, jag har alltid älskat Extreme. Hittar ni mig och Ebba? ;)
Bild 3: Jadu, en jätte basketspelare. Peter tog dessa 3 bilder medan jag var och njöt av alla åkturer.

Det räcker med få bilder. När jag kommer hem till Björnäs lovar jag er en rejäl bildbomb. Okej? ;)

Kommentarer
♥ från malin

100000 bilder hoppas jag på nästa inlägg haha ;)



2009-07-28 @ 02:00:21
» URL: http://oostman.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback