POSTAT I » Allmänt

» DON'T SAY GOODBYE

Nu är det min sista natt hemma i Björnäs. Imorgon (snarare idag) åker jag ner till Stockholm och vara med syrran och Peter över helgen. På söndag morgon åker vi söderut för att hämta upp min Ebba i Nyköping, som ska hänga med vår semester i Öland. Det kommer att bli skoj och mysigt med dessa underbara människor.  En ny miljö betyder MASSOR av bilder. Men dock får ni vänta på dessa mer än en vecka förhoppningvis. ;)

Säg inte farväl. Jag bloggar nog lite från Stockholm också, men från och med söndag blir det tyvärr livlöst härinne.


























Oh yes, jag har kvar min smiley. Är inte en av dom som tar bort efter en månad eller nått. ;) Pusspuss på er sötnosar så hörs vi.

Kommentarer
♥ från malin

söt du (K)



2009-07-17 @ 12:50:52
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från Lotta

jag hade kvar min i två månader & till sist var jag tvungen att ta bort den pga vissa skäl. :) den fick aldrig kunna läkas ordentligt pga vissa hela tiden skulle råka slå till min läpp just på denna plats. men en vacker dag... :)



2009-07-19 @ 16:15:20

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback