POSTAT I » Bilder - Fest

» The life is a lost party



Gårdagen har varit lite galen trots allt, som att S hann aldrig behålla spyan kvar i munnen så väggen i hallen fick bli fläckade av hans spya, och det ser faktiskt inte snyggt ut. Jag skall ta och fixa det lite senare, och så var folk ju väldigt gulliga nog som var villiga nog och skriva i min lilla rosa gästbok, och att läsa deras handskrivna ord var värmande nog för själen. Ni var väldigt söta! :D Jag tog aldrig fram kameran förrän i slutet, så jag bjuder bara på fåtals bilder.



  



  

   



Trots allt, så tackar jag för en... knasig fest, eller nått. :)


Några ur gästboken:
  • "Hallå?... Du e söt! /Klara Andersson"
  • "Jag igen! Mitt löfte är att motionera mera. Haha. Fridens liljor!"
  • "Tack för en trevlig fest! Puss & Kram Älvan"
  • "Hey yo momma! Tack för att jag fick komma hit, din fest äger mer än din mammaskämt. /3mm@"
  • Tjena Emy! Tack för man fick komma. Din humor och du är = <3. Det ska du veta! =D Hihi. Puss på dig! / Lotta H. PS. "Superman" är sötast. =) DS."
  • Jag tycker jätte mycket om Charlotta, hon är helt bäst. /Superman pow"
  • Du är söt =) men många är fulla här. Det är (..?..) jobbigt för dig. meeen du är bäst som sagt. Beeest Emy! /eob"

Ni alla är gulliga :D


Kommentarer
♥ från julia

haha rätt söta kommentarer i din gästbok ;P



2009-01-10 @ 20:54:07
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/
♥ från Sebastian

hahhahaha pi jag o lotta viktiga ur gästbok. wow =D



2009-01-10 @ 21:19:15
» URL: http://druzman.blogg.se/
♥ från eob

hahaha! ;D snygga bilder ;)



2009-01-11 @ 00:28:03
♥ från Lotta

hahaha! det jag skrev är faktiskt 100% sanning. ;)

tack för en rolig fest. :D



2009-01-11 @ 01:31:02
♥ från kabahaki <3

rolig idé det där med gästbok :)



2009-01-14 @ 15:02:35

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback