POSTAT I » Allmänt

» MEMORIES


Bild: Minnen är minnen.

Minnen. Ja, minnen och minnen. Jag låg här och tittade igenom många, olika bildmappar. Från speciella ögonblick till fester. Festerna som ägdes rum i min lägenhet i Örebro, som inte längre sker. Det förblir bara minnen som följer med från lägenheten. Alla gånger vattenpipan användes, alla gånger alla blev fulla, alla gånger alla skyndade sig iväg till bussen, och helt enkelt alla gånger vi alla festade. Allt det där är blott ett minne nu. :) En lägenhet som var så djup älskad av många + mig själv. Det är väldigt tomt i lägenheten just nu. Bara en hylla, en säng och några påsar som står där just nu. :) Vem vet vart jag har min nästa lägenhet? Det vet bara framtiden.


 
Varje dag skapar det nya minnen med oss själva.

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0