POSTAT I » Allmänt

» Svar på frågorna

Sophie: har du bajsat idag ? hahaha vet att min fråga är knas men kom inte på nå :D
Idag råkar jag inte ha haft behov. ;)

M: Ja min fråga e då. Saknar du mig? Och kommer vi ses snart? saknar ju dig!
Ja, jag saknar dej och jag tror faktiskt inte att jag kommer upp till Härnösand mer när min syster inte längre är bosatt där. Men snart kommer vi nog att ses, ordet snart betyder inte 10 år. :)

Sebastian: E du oskuld?
Nej, det är jag inte.

Malin: vem saknar du mest?
Just nu, i detta ögonblick? Dig faktiskt. Får la ta och komma förbi nån dag snart. Och så mina pälsklingar.

Kabahaki: vad är din dröm? :)  vad är du mest rädd för?
Min dröm? Jag har många drömmar och de ändras ofta. Men en av dom, är att få resa och fotografera hela världen runt. Vad det är jag är mest rädd för? Att behöva tvingas göra något jag inte vill, och få livet förstört... Och ily, too. :)

J: Hur många sexpartners? Hur ofta skiter du? Varför gråter du? Din största hemlighet? Vad händer efter döden?  Vet du livets mening? BONUSFRÅGA (så du vet vem jag är.. x)) Har du någonsin ätit snor? Det var många frågor på en gång, det. Det där med sexpartners behåller jag nog för mig själv. ;) Det där med att skita varierar från vecka till vecka, hörru. Varför jag gråter? Jag gråter inte just nu, men när jag väl gör det så handlar det om vad som saknas i mitt liv, antar jag. Min största hemlighet? Jag tror faktiskt inte att jag har en, snarare bara små... Jag tror på att man får ett nytt liv efter döden, även om du har snackat länge om att det inte alls existerar. Det där med livets mening har aldrig varit min stil att veta, haha. Men kanske ska jag svara... Hm... Att leva efter kärlek, hat, misstag, sorg och att hålla världen levande? Jag har faktiskt ingen aning egentligen. Din sista fråga, och mitt svar är: Självklart har jag ätit snor, då jag var ett barn. ;) Det har väl alla gjort. Personen som aldrig gjort det, är omänsklig.

Julia: dina fobier?
Jag tror inte att jag lider mer än två saker. Höjd och social. Det där med social, kan ni söka själv på google under socialfobi. Höjd ger mig förjävliga obehagliga känslor, när jag ser hur högt det är så känns det i hela kroppen som en svidande smärta. Jag har även en svaaaaag scenskräck, fast jag kan hantera den om jag vill men då drabbas jag av en våg av svett som rinner längs min panna.

Att besvara frågor är kul, inser jag. :)

Kommentarer
♥ från malin

:D



2008-11-16 @ 12:12:50
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från julia

håller med det där om att det är roligt att svara på frågor. tråkigt nog att folk inte är intresserade av att fråga mig. haha.



tack för ditt svar! ;)



2008-11-16 @ 15:42:29
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/
♥ från Askungen

Intresserant att lära känna mer dig genom det här i alla svar :) av dig till deras frågor :)



2008-11-17 @ 10:59:16
» URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback