POSTAT I » Allmänt

» Slö & Sliten

Nu är jag sliten och alldeles för slö att hela kroppen pirrar. Jag drog vid halv nio och kom inte förrän för halv timme sen efter den sista lektionen, IV-valet. Det var rätt kul och även på idrott, som jag skiter alltid i men denna gång var det dans så jag kunde dansa i jeans och soft tröja tillsammans med Jäderlund, som ni ser videon nedanför.



Lite galet, ja... Och den är tyvärr tagen med mobilen, därför denna dåliga kvalite. ;) Annars är jag fortfarande sömnlös sen igår eftermiddag. Jag tänker softa stenhårt ikväll med filmer framför mig och så... Och försöka hålla mig vaken till midnatt eller något så. Puss.

Kommentarer
♥ från jäderlund

Jag tror att let's dance skulle välja oss två not haha:D



2009-03-30 @ 18:20:16
♥ från åsa

love slutet på filmen när emma snurrar, så skön :D

förresten, snygg design! love, du duktig som vanligt :)



2009-03-31 @ 00:54:47

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback