POSTAT I » Allmänt

» Mellan liv och död

Jag låg precis och tittade på en film, som gjorde att jag var orolig, bet på naglar och hoppades på tur för dom som var deltagare i spelet mellan liv och död.

Den hade ovanligt slut om man jämför med de flesta, inom skräck. Tänk om ni sitter och ser på en film, och inser efter en stund att filmen handlar om detta ögonblick du själv medverkar i. Dina vänner dör en efter en, och ni förstår att ni måste utesluta rädsla helt och hållet för då annars tar mördaren er. Det enda sättet att få filmen att sluta spela, är att ta ur filmen men mördaren tillåter inte förrän den är slut på egen hand. Sedan hamnar ni med i själva filmen, och måste springa ut ur "The End" innan filmen slocknar och ni fasntar kvar i filmen resten av livet, mot en långsam och plågsam död. Hur läbbigt skulle det inte vara? Ändå diggar jag det så mycket, en skräckfilm ska vara skitspännande, det ska kännas tillräckligt inom en och så ska det även vara mycket blodigt och äckligt.

Usch, usch, ja jag vet men jag diggar det så mycket, haha. :) Nu blir det sängdax för min del. Godnatt!


Kommentarer
♥ från Anonym

freddy kruger kommer efter dig



2009-01-28 @ 03:47:25

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback