POSTAT I » Allmänt

» Välkommen till badhuset

Bara för att det luktar badhus i hela lägenheten, på grund av klorin. Bara för att få det vara så rent att det nästan gnistrar om golvet. Nej, det gnistrar inte men nära. ;) Nu har jag städat och gjort allt som behövdes fixa, även det har varit en pinsam situation tidigare ikväll i trapphuset men som tur så kom inga av grannarna förbi när jag höll i en påse som gick sönder och all kattsand som innehöll piss och skit, föll ned precis vid portdörren. Men jag fixade det på ett ögonblick, inget problem. Inte hygeniskt för trapphuset men något är det i allafall. :D

Finska bullar får 3 av 5 eftersom det är bara bullar med en stor mängd av socker i toppen. Resten är det bara en torr bulle, jag föredrar mindre-torra-bullar fast jag äter inte det så värst ofta heller. Men annars var det intressant och provsmaka.

I dag var min bankomat och idkort spårlöst försvunnen så fick jag använda mitt pass på systemet, och när jag kom hem så beslöt jag att leta överallt, riktigt överallt! Efter tjugo minuter hade jag fortfarande inte hittat dessa och sista chansen var att kolla under soffmadrassen. Och ja, de låg där. I mitten! Jag hade fattat att det hade ramlat ur mina fickor om det låg precis vid ryggstöden, men nej. Struntsamma, grejer kan komma åt underliga ställen ibland. :)

Nu måste jag ta och sova, fast om ni inte ser mig på skolan så vet ni vart jag finns.


I min sagovärld.

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0