POSTAT I » Bilder - Natur

» It's so green.





Idag har man tagit det lugnt hemma, då jag håller på och börja att städa undan grejer och så. Det är ju alltid skönt att sedan återvända till en ren och fräsch lägenhet + det lär säkert komma folk som ska titta på denna lägenhet då lägenheten finns nu redan uppe på Öbo's hemsida ifall någon av er vill försöka haffa min lägenhet. ;) Senare ikväll blir det att lämna mina feta pälsklingar över till en kompis i stan. Efteråt blir det städning igen.

Men först av allt ska jag laga mat nu.

Kommentarer
♥ från Malin

Emy.

att du har din lgh kvar tills aug, innebär att du befinner dig i örebro i juli?

Jag ska nämligen dit å hälsa på Jenny, då kanske ja kan hinna med en date me dig??? =)



2009-05-06 @ 17:12:26
» URL: http://zillaochjag.blogg.se/
♥ från S A N D R A T J U L I N S

fina bilder :)



Kolla in hur jag såg ut på min spexfotografering! :)

http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/spex.html#comment



2009-05-06 @ 18:10:03

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback