POSTAT I » Allmänt

» Imorgon är jag där, för att stanna



Imorgon blir det Örebro igen, men då är jag där för att stanna tills efter den femte juni. :)

Morsan: Nu går jag och lägger mig. Men då syns vi i juni?


Det lät som om det är flera månader dit, men nej inte var det så alls. Bloggandet har varit dålig på sistone då jag inte har motivationen då man väljer hellre att vara ute i sommarvärmen och njuta av vinden som brushar förbi. Men med från onsdag och framåt lär det bli bildbomber med tanke på bal, självporträtter av några och så. Men kan inget lova.

Imorgon är jag iallafall i Örebro vid fyratiden, sedan får vi se vad som händer. Säkert hittar man på något med V. :)

Godnatt!



Kommentarer
♥ från Joey

Ja, du får säja till när det är bal så jag kan följa med och glo på vackerheterna ^^



2009-05-26 @ 00:19:29

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback