POSTAT I » Allmänt

» Björnäs - Öregrund - Märsta

Idag var man uppe i Öregrund då mina föräldrar klippte sig, sedan bar det iväg till Märsta då föräldrar skulle hämta hem en soffa och ett par fåtöljer. På platsen blev det fika och för min del blev det att slappa på gräsmattan med Elin. När man skulle åka hem, gick vi hem till en granne till Elins svärföräldrar där de hade en perser kattunge. Gud så fulsöt den var, det ser ni väl på bilden nedanför. :) Annars har jag för det mesta gått omkring med kameran, det lär ni ha märkt av de två tidigare inläggen.



På hemvägen stannade vi vid Coop och handlade till middagen. Alla åt olika, jag valde tacogratäng. Efter middagen har jag bara slappat stenhårt genom att pyssla med bilder och social över msn. :) Och det tänker jag göra resten av kvällen.

Kommentarer
♥ från malin

söt kattunge :D



2009-05-16 @ 21:54:51
♥ från Alina

Sweet!



2009-05-16 @ 21:59:29
» URL: http://emmiealina.blogg.se/
♥ från åsa

naaw söt kisse!



2009-05-18 @ 23:17:27

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback