POSTAT I » Allmänt

» Utmanad av Druzman

Jag blev tydligen utmanad av Druzman.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

8 sanningar & ovanor om mig:

1. Jag är höjdrädd.
2. Avskyr att gråta inför någon. Det kallas "skam".
3. Är blyg, ändå älskar jag starka färger då ska folk kunna se att jag finns.
4. Vill ha en hund.
5. Heter Martina i mellannamnet.
6. Boknörd på somrarna.
7. Älskar att se det sjuka/blodiga i thriller/skräckfilmer.
8. Lider av en sorts av rädsla för folk, blivit diagnoserad med socialfobi + depression.

Det kände ni väl till redan? :) och jag utmanar bara er som vill.

Kommentarer
♥ från Sebastian

wowoowoww



2009-03-21 @ 15:55:24

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback