POSTAT I » Allmänt

» Orange Power

 

Ja, det ni. Jag var egentligen tveksam att bleka slingorna eftersom jag inte alls vill förstöra mitt hår som det är nu men om jag bara väljer slingor försiktigt så går det fint. Självklart blev det orange, med tanke på att jag hade mörkbrunt innan. Imorgon blir det ytterligare en paket MED hätta så någon får sitta o pyssla o slinga mitt hår imorgon (eller jag menar idag). Dock tyckte Malin att färgen var tuff, kanske den var men det finns fortfarande det mörka kvar som jag vill ha bort. :)

Nu blir det film och därefter sängen.

Godnatt, Sverige.

Kommentarer
♥ från Sophie

Hahaha så fick ja nästan men mkt ljusare :P



2009-03-26 @ 10:17:36
♥ från åsa

upd sen med resultatet! nyfiken xD



2009-03-26 @ 15:09:02
♥ från Anonym

pi sötnos du.



2009-03-26 @ 20:12:10

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback