POSTAT I » Allmänt

» En nyfödd morgon

Jag kan se genom fönstret hur världen ljusnar till för fullt. Himlen tonar från rosa till ljusblått, ovanför en släckt gatulampa.

Det var för en timme sen jag insåg att det var ingen ide att gå och lägga mig, för jag fick veta att man skulle vara på Roxy och se på Die Welle med skolan vid 08.45. Så går det till när man har missat lite info när man har legat och varit sjuk i en vecka, det. Samtidigt är det ju bra, för då kan jag vända tillbaka på dygnet. ;)


Alanya's solnedgång.

Jag har annars pysslat lite med små detaljer i bloggen, mest inne i kommentarfältet och där har jag nästan lämnat en massa pussar till er. ;) Men annars ska jag nog bara ta det lugnt med frukosten och dylikt innan jag går ut i den nyfödda morgonen mot bussen...

Ha en mysig dag, sötnosar.

Kommentarer
♥ från matty

ååh, solnedgång <3



2009-03-30 @ 14:28:31

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback