POSTAT I » Allmänt

» Bloggpyssel

Nu har man pysslat lite med bloggen som ni ser. Jag la även in sidövergångar, vilket jag har velat länge och ikväll lyckades jag fan hitta den rätta htmlkoden. Det syns när man klickar sig fram eller när man klickar sig in i denna blogg. Bloggen är enkel, ja men en vacker dag kommer det att bli mycket mer än så. Det som krävs är lärdom. :)



Jag kan lova er att dagen då vinertiden ändrades till sommartid, har vänt på mitt dygn. Även om det bara blev en timme fram. Usch, snart får man vända tillbaka på dygnet igen, det du. Jag har annars bara varit hemma, städat och myst för det mesta. Imorgon blir det skolan, efter att ha varit sjuk en hel vecka. Halsont är i allafall borta, och förkylden är nästan borta. Hosta kommer och går, det brukar ju det göra. Nåväl, nu ska jag vara social för engångs skull på MSN då jag var helt inne i html-världen förut. ;)

Puss!

Kommentarer
♥ från Anonym

snyggt! =)



2009-03-30 @ 02:23:43
♥ från malin

snyggt tkr jag med :) PD snart!



2009-03-30 @ 02:58:13
» URL: http://oostman.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback