POSTAT I » Allmänt

» WALL WITH THREE PAINTINGS

En vägg i... Vad kallar man rummet, det är iallafall ett rum man kommer genom fram till köket - två små sovrum - bastu - mitt sovrum där det ligger. Det var så tomt på väggarna där så jag kom på att jag hade fått tre i en - tavlor från syster Elin och Peter i julas så dessa fick åka upp på väggen. Det gillar jag.



Jag har gjort slingor i håret tidigare ikväll efter att ha fixat våningen. Resultatet blev superbra, trots ömhet på hjässan... Morsan är verkligen hård med att plocka ut håret med genom hättan att jag fick säga "AJ!" flera gånger, så jävligt ont att hon skrapade på huden. Vill man vara fin, får man lida pin, you know...

Kommentarer
♥ från åsa

fint med tavlorna!

lägg upp en bild på håret vetja! tydligare bild den här gången tack :D



2009-06-30 @ 01:04:19
♥ från Syster

vad fint det blev :)



2009-06-30 @ 21:43:48

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback