POSTAT I » Allmänt

» Sötnos till ett fanskap


Tro inte att hon är en ängel för hennes utseende.


Fanskapet Tussan som vägrar låta mig gå i närheten av henne, låta mig klappa henne eller något så. Hon är en ängel för mina föräldrar, då hon spinner och sover gärna med dom. Det tar nån vecka innan man börjar kunna klappa henne enbart när hon äter. Det tar väl flera veckor eller månader innan jag har en till katt som älskar mig.

Var min ängel också, precis som fettoälsklingen nedanför.



Hittils har det gått 2 jävla år nu. Acceptera mig, ditt fanskap...!

Kommentarer
♥ från åsa

haha :D du paff!

kär i bilderna!



2009-06-17 @ 19:44:38
♥ från malin

tyvärr blir det ibland så med vissa katter ;)



2009-06-17 @ 22:10:57
♥ från Eob

Bilderna är bara så underbar!! melike, melike! :D



2009-06-17 @ 22:12:55

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback