POSTAT I » Allmänt

» I'm back again

 

Nu är man hemma på landet igen med 80% av mina saker/möbler. Dagen började vid elva och blev klar härhemma vid sju då man har burit in allt på övervåningen. Det var verkligen svettigt med tanke på vädret idag, usch så hett och svettigt att jag vaknade med en svettig rygg när vi var framme i Östhammar. Sedan sen har man bara duschat och softat stenhårt. Det får bli imorgon då jag lägger saker och ting på plats som jag vill så att det känns min våning. ;)

Än har jag inte lämnat Örebro riktigt än då resten finns kvar i lägenheten som sängstomme, madrass och så tvhyllan som fick inte plats så de som inte behövs här, får hämtas senare i augusti då jag lämnar in nyckeln. Men iallafall, alla dagarna som kommer efter ikväll ska ägna åt att softa i solen och leva ett friskt liv.

Idag fick jag ett sött sms av en kompis:


"Herregud. Fy. Örebro utan Emy är som Örebro utan bussar. Grr tomt"

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0