POSTAT I » Allmänt

» I <3 FLÄKT


 

Denna bordsfläkt är min bäste vän idag och alla svettiga dagar framåt.

Jag vaknade idag av en härlig vind rakt in i ansiktet, det var då jag undrade vart det kom ifrån så öppnade jag ögonlocken. Farsan stod där med denna, och även en rullgardin till min förbaskade fönster som tar alltid emot för mycket morgonsol. I detta ögonblick hade farsan precis räddat mig från värmeböljan på övervåningen.

Ni som inte har fläkt,och svettas som en gris - köp en. Det gör susen i denna värmeböljan som följer med in.


PS. Jag testar ändå ha den nya design i nån dag, sedan får vi se hur det känns. DS.

Kommentarer
♥ från zaki

köpte oxå en t lyan igår. den e sjuk bra att ha :D



2009-06-29 @ 16:00:26
♥ från emy

zaki, ett jävligt bra köp! :D



2009-06-29 @ 16:23:51
» URL: http://minicuore.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback