POSTAT I » Mina bilder

» I'M BACK... PÅ RIKTIGT.

Nu är jag hemma igen i Björnäs. Nära till min alldeles egna säng, min laptop, min vardag och så! Skönt komma hem efter en lång "semester" bortom Björnäs.



Vad kan jag säga... Mer än tack för allt till dom jag var med över en vecka? Under dessa senaste dagarna har bestått av:

Stockholm. Gröna lund. Film. Massor av kortspel som 500, Gin rummy och President/neger. Husvagn. Konstiga grannar som en gubbe som tror sig vara en kedjerökare när han jämt röker med låst hals och en kärring utan bh som gärna visar sina tuttar som har stora storlekskillnader från varandra. Alkohol varje dag, men inga minnesluckor eller nått. Smygfotat en snubbe som precis spytt av fyllan. Crosscart. "Kraschat" med crosscarten. Åkt till Ölands nordligaste vik. Öland såg nästan ut som safari på Afrika och så pga kameler (!). Borgholm. Blivit solbränd. Snarkat ute på gräsmattan utanför husvagnen. Garvat tills tårarna kom med Ebba. Testat Insane på grönan och den är galen. Åkt min älskade favorit attraktion som Extreme. Skavsår. Åkt miltals med bil. Listan kan göras lång. Därför blir det ännu mer bilder nu! ;)

Självklart klickbara, alla tagna vid min kamera.

Öland

     
     

   
   
   

Stockholm



    
   
   
   


Mer än en gång: Tack.

Kommentarer
♥ från Martina

Tack själv <3



2009-07-29 @ 00:14:31
» URL: http://loveliii.blogg.se/
♥ från Syster

tack själv :P puss!



2009-07-29 @ 10:19:50
♥ från malin

syns direkt på bilder att ni hade roligt tsm :) och fina bilder fr öland ;)



2009-07-29 @ 13:12:01
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från åsa

härliga bilder!

inte så dumt att resa i sverige :)



2009-07-30 @ 15:58:52

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback