POSTAT I » Allmänt

» HELLO FRIENDS

Det här kan vara något bra att veta för den som saknar sin Emy. ;)
Även jag saknar mina sötungar, fulungar och alla söta idioter.
Det verkar som att jag kommer att vara i Örebro och
samtidigt skutta omkring i slutet av augusti.
Så vet ni att jag kommer att finnas där ni är.

Jag kommer också att få fota (!) människor igen. Jag menar då:
Dom som står och poserar framför min kamera.
Ett par med deras nyligen födda dotter och så hoppas jag på:
En färgbomb ide med tjejen m sin Mira. ;)


























Oavsett vem, hur, vad, varför eller när så är jag alltid:
Hon med sin kamera.

Kommentarer
♥ från ebruw

skulle vilja gärna foto meej, kaan ? :P



2009-07-30 @ 01:20:59
♥ från åsa

åh, ser fram emot att få träffa dig igen!

förresten så väntar kattskålen på dig, som du glömde hihi.



2009-07-30 @ 16:00:53
♥ från malin

jag vill gärna att du fotar mig py med ngt tema ;)



2009-07-31 @ 23:14:08
» URL: http://oostman.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback