POSTAT I » Allmänt

» GREY DAYS MAKE ME TIRED


Bildkommentar: En gammal bild på mig och Vera i Eurostop, Örebro.

Det finns inga nya bilder just nu då jag har bara låtit batteriet laddas hela dagen då jag har känt mig extremt trött idag pga vädret. Det var så grått därute att jag klev aldrig ut och gjorde absolut ingenting. Extrem trötthet och extrem magont tidigare inatt. Just nu ligger jag och mår finfint.

Nu ska jag ställa en fråga: Hur öppen är jag med mitt liv i denna blogg på skala 1-10 tycker ni?

Kommentarer
♥ från Vera

saknar dej.:(



2009-07-08 @ 01:57:37
♥ från Syster

svårt att bedömma på en skala, din blogg är ju väldigt ärligt allafall tycker jag :)



2009-07-08 @ 09:58:43

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback