POSTAT I » Allmänt

» GOD MORGON VÄRLDEN


Bild: Tagen den 15 juni.

Precis som rubriken säger, god morgon.

Föräldrarna har åkt för ett tag sedan och jag har ätit frukost. Idag har min högerfingrar smärtor, det vanliga problemet. Fortfarande ingen tid hos sjukhuset trots det har gått över 3 månader nu (stod i kö inom 3 månader). Men nåväl, jag dör inte av det. Jag slappar lite i sängen innan jag fixar mig, går ut med hundarna en liten runda innan någon kommer och hämtar mig vid 9.

Vi hörs ikväll.

Kommentarer
♥ från åsa

vad sexig du är i glasögon! vet inte om det är jag som är förvirrad, nya glasögon? dom verkar större än dina förra? :D



2009-07-30 @ 16:02:23
♥ från malin

pi söt bild på er två :D



2009-07-31 @ 23:13:02
» URL: http://oostman.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback