POSTAT I » Mina bilder

» GOD KVÄLL :)

I en timme eller nått har jag fått fota lite. ;) Jag gick igenom höggräs så man inte kan se vad som finns på botten och följde efter farsan in till ett ännu övergivet som jag har aldrig varit inne tidigare. Där fanns typ ALLT som användes för ca 50 år sedan. Därinne hittade jag en förjävlig rostig cykel som låg i taket. Den ville jag fota ute så farsan fick slita för att få ned den och även få ut den. Så härfår ni bilderna på en minst 50 år gammal cykel.




Förresten, Diana hette den. Fin va?


Kommentarer
♥ från åsa

sjukt spännande att snoka i övergivna hus! fota gärna fler saker därifrån och söt farsa du har :)



2009-07-16 @ 00:22:26
♥ från Syster

naw pappa som har ont i axeln men ändå hjälper sin "dotra" som han skulle säga :)



2009-07-16 @ 08:40:54

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback