POSTAT I » Allmänt

» EN ÄNNU TRÖTT-DAG

Idag var det igen den där dagen då man känner sig bara sååå trött. Jag har typ bara varit en levande död med kameran runt i trädgården då systersöner var på besök eftersom Oliver ville tydligen visa upp sin nya cykel och hans gamla fick Rasmus. Sedan har jag bara degat i sängen och glott på djurpolisen i nån timme. Det är inte bara jag som är väldigt trött, utan alla som befinner sig i detta hus. Då pratar jag om mina föräldrar, hundar, katter och säkert småkryp också.

Då och då sker det skyfall därute, och bara helmolnigt. Snart blir det nog persika/mango te och bara mysa i soffan. Bjuder på några bilder från idag.


Bildtext: Min yngsta systerson, Rasmus som tränger sig in i vinbärsvärlden.


Bildtext: Min äldsta systerson, Oliver som var så stolt över sin nya cykel.



Bildtext: Ja, bara lite cykelbilder.

Vi hörs.

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0