POSTAT I » Mina bilder

» ECKERÖLINJEN 11/7 - DEL 1

Nu skall jag visa er hur min dag har varit idag i bilder.


Ett bevis måste man ju ha för att se jag faktiskt varit iväg. ;)


Typ allas frukost/lunch utom min, åt kötbullesallad. (P.g.a allergi)



Självklart spelade Peter en del, och fått en del vinst. :)




Spel, spel och spel. ;) Oliver är 9 år + Rasmus ännu yngre, och spelåldergräns är 18.
Min halvsyster och hennes J = bra föräldrar? Tveksamt ;)




Jag älskar havet, utan något slut. :)


Jag avskyr hur jag ser ut, men det var ju den enda såg något bättre ut. :(
Och så min syster Linda. :)


Ja, självklart ska Peter se konstig ut på bild. Nästan alltid!



Ute på däck.


Mitt syfte var nog att fota ett dammigt fönster (?) - nej, alltid kul o fota i spegelbilden.

» Fortsättning kommer med nästa inlägg.

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0