POSTAT I » Mina bilder

» ECKERÖLINJEN 11/7 - DEL 2


Systrarna Karlsson-Söderman.




Sånt är så jävligt roligt och beroendeframkallande. Hemskt, det. ;)
Men min plånbok är några g lättare nu efter att ha spelbantat lite.


Mycket spelande... Kanske är Eckerölinjen en liten dröm för dom spelmissbrukarna?


Rökrummets skylt. Förstår inte mig på dom som står i ett rum fylld av rök. Fyfan alltså?


Självklart blev det en, eller två turer på Taxfree. En av favoritbutikerna hos alla, väl? :)
Inhandlade leijonagodis t morsan, snöregodis t farsan, pingulakrits + 75a absolut vodka päron. Man ska alltid passa på, så sjukt billigt! Och en sak: Jag behövde inte ens visa leg när jag skulle betala för vodkan. Första gången, för alla gångerna har det alltid varit någon som tar emot legimationen. :D



Bilen framför satt Peter och Elin i. Vi var förstås på väg hem. :) Så var min dag idag!

Next destination: Stockholm/Öland nästa helg. :)

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0