POSTAT I » Allmänt

» In Pennybridge

Vid halv två kom jag hem till min lägenhet tillsammans mina katter, mina föräldrar, alla saker och all mat. :) Det var bara att fixa saker och ting, och lägga ut saker på plats + dylikt. Föräldrarna drog vid tretiden, och jag har softat + käkat. Jag softar än nu i soffan, med Spero intill min knä. Härhemma följer han mig vart jag än går och Flora väljer att sitta vid fönstret i sovrummet och glo ut.

Jag skall softa vidare nu medan dagen är min, och den är fortfarande ung. Joey och Mao skall komma på besök, hon har tjatat om att hon längtar få träffa mina feta kissemissar. Inte om att träffa mig. Snällt va? ;) Och så tror jag att Vera också vill ses. :)


Softa hårt, ni.

Kommentarer
♥ från kabahaki <3

welcome to pennybridge ;)



2009-02-23 @ 22:01:52

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback