POSTAT I » Allmänt

» Gårdagens fest

Jag måste få säga att festen igår var verkligen lyckad. Inga problem skedd. Det var bara så perfekt, förutom timmen då jag fick känna mig en nörd i dessa blåa sugrör-glasögon men trots den var det faktiskt rolig. :) Det var en av de bästa kvällar.

Jag blev lite förvånad att jag fick så mycket pengar av er alla som var med och bidrade, ni uppfyller mina små drömmar helt enkelt. Tack till er alla. Och jag fick även 2 presenter därav från Sandra, Erdem, Jacob och Jiin + från Hoa och Mcn. En "portofolioalbum" för mina bästa bilder + ett spel "Sanningen och Konsekvens" som kan spelas under fester. Tusen tackar för dessa! Och så från Hoa + Mcn, gud så söta dom var som gav mig ett presentkort på Kicks. Jag förstår inte hur jag har funnit mina vänner som de är, så söta och underbara. Tusen tackar till er. <3

Jag vill ha bilder från gårdagen men jag får vänta tills några har lagt in och skickar till mig. :) Men jag hoppas att ni alla som var där, hade roligt!


Tack.


PS. Jag däckade aldrig, som många av folk hoppades. ;) DS.


Kommentarer
♥ från Cecilia

abolut! det var så lite :)

Jag hade verkligen kul och tyckte också att kvällen var lyckad :) Tack <3



2009-02-28 @ 18:58:21
♥ från julia

det är ju bra att du inte däckade, annars skulle det inte va så trevligt att inte minnas någonting :D hoppas jag får tillbaka min suprör-glasögon, haha! tack själv!



2009-02-28 @ 23:04:56
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/
♥ från Lotta

tack själv! :D tycker festen var lyckad. ;)



2009-03-01 @ 13:02:01
♥ från jiin

=D visste att du ville ha portfolio. så skaffade vi en fotoalbum till dig. du är värd det, sötnos.



aa, har bilder fr festen. ska ge usb t david, så han kan skicka bilder till dig. <3



2009-03-03 @ 00:50:16

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback