POSTAT I » Frågestund

» Emelie svarar

Jag sitter hemma med en sovande Mio, så passar jag på och besvara några frågor från frågestunden.


Joey

Hur känns det att få vara barnvakt på onsdag? 
Det är idag, och det är väldigt mysigt! Mio sover just nu.
Tycker du också att det är äckligt varmt ute? Jag rann nästan bort i stan idag.
Haha, i lördags var jag knappt ute så jag kan inte svara på frågan.
Är du röd idag?
I was. ;)
Vad gör du när du måste städa och ej orkar? (jag oooooorkar ej idag :()
Genom att göra det nästa dag istället. Eller två dagar senare.
Är du pro elit?
Pro elit på vad?
Är jag en töntis?
Ja, en stenhårt tönt är du.
Är du en döving?
Japp, men dock inte sten-döving.
Din största hemlighet?
Min största hemlighet? Det var en svår fråga. Jag återkommer med detta.
Din minsta hemlighet?
Att jag biter på naglar. Haha.
Tror du på vättar?
Nope. Fast det hade varit roligare om de fanns. x) Eller nått.
Bonusfråga: Tror du att Spero saknar Holly?
Inte nu längre, verkar det som. x)

♥ Pernilla
Vad skall du göra efter studenten?
Det blir ingen student för min del. Sorgligt ja, men det är det bästa för min del.
Hur många vill du ha barn?
2.

♥ Rebecca

vad fan ska du göra efter student?
Det blir ingen student. ;) Annars ska jag bara försöka att leva.
vad fan sysslar du med hemma när du skiter och inte knullar skolan? 8D
Soooova.
nä, men vad tycker du om mig?
En söt och skön attitydbrud. ;)
är jag cool?
Nej, jag är coolare än dig.
vad gör du?
Jag besvarar en fråga "vad gör du?".
varför ha frågestund?
För att det är roligt med frågor.
vad för tanke tänker du varje dag?
Hur mitt hår ser ut. ;)

♥ Tess

Ang gif bilder, hur gör man det? Vet att det är i Tinypic men inte hur.:P
Jag använder mig av ett enkelt program "Advanced GIF Animator".
Hur många barn vill du ha i framtiden?
2.
Vad ska du göra efter studenten?
Ingen student för min del.

♥ Sebastian
vad händer med AA?
Jadu, jag har tappat festlusten. Sorgligt?


Ursäkta, men varför frågar ni flesta om vad jag ska göra efter studenten? Trodde ni att jag skulle ta student i år? Nej. Jag skulle ha gjort det, om jag inte tog studieledighet våren 2008, och skulle för andra gången ta student år 2010. Men nu blir det ingen alls. Jag återkommer till detta lite senare med sanningen. :)


Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0