POSTAT I » Allmänt

» A soft friday

En fredag som denna har varit väldigt lugn då jag och V beslöt oss för en taco-kväll hos henne, så blev det stan. Vi skulle bara handla käk och så, men som tur fick man syn på affären Cubus med 15-30% REA IDAG. Vi gick in och kom ut X-antal grejer. För mig blev det fyra grejer vid ett par hundra. Inte så pjåkigt, och de alla var färgstarkt. (A) Resten av kvällen blev det hårfärgning då jag tog bort det blonda eftersom jag tyckte det inte alls var snyggt då + myspys med den dräktige Leone och de mysiga gossar Nerissa + Mason.

Nu har man varit hemma i en timme, och gissar på att folk som festat är ute efter Satin just nu. Mina planer inför morgonsdagen blir städning, vara ute, kollar till V's katter + soft. Inget vettigt inlägg, men något än inget alls. Godnatt, fylleskossor + softa människor.


Kommentarer
♥ från Lotta

ingen fyllekossa här inte :D (syftar på i fredags)



2009-04-26 @ 03:02:05

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback