POSTAT I » Bildlekar

» Svar till Gissa på llll

Svaret är Mårten Högberg. ;)



Det fanns några av er som kommenterade rätt MEN ni valde flera namn än bara ett så fick det bli Ebba som var duktig och valde bara ett och enda namn. ;) Så ska jag skriva det positiva om henne som jag har lovat för. ;)


Martina Ebba Hillevi Andersson från Bettna är en flicka som blev min vän genom ett litet "hej" på Birgittahallen när vi var femton år gamla. Ända den dagen har hon alltid varit en glad flicka som är klok och lugn, som är väldigt lätt att tycka om. Jag har inte sett henne vara rasande eller vara sur på någonting, så därför ser jag henne som en flicka som alltid är glad med sitt leende som är smittsamt. Jättesöt är hon också! :D Ebba kallar jag henne eftersom det finns ju två Martina Andersson och jag stör mig på det väldigt mycket + namnet är lika söt som hon är. ;)


Nästa bilddlek kommer.

Kommentarer
♥ från Martina

Tack gumman <3



2008-09-16 @ 22:23:59
» URL: http://loveliii.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback