POSTAT I » Allmänt

» Show me heaven before we say goodbye

Festen KlubbLjudlös var kul och det blev en bra kväll för min del, tycker jag. :) För engångs skull däckade jag inte och jag fick bara fåtals minnesluckor. En av dessa luckor är VEM som nöp mig på armen eller är det en sugmärke, jag vet faktiskt inte men vem? Du, du eller du? Om Du nöp mig, i såfall varför? x)  Låt det inte förbi ett mysterium, tack.

Det hemska är att jag har festat åtta fredagar i rad nu. Min hjärna är nog i en likadan storlek som en nöt och runt fem gånger till är min hjärna borta skulle jag kunna tro på grund av brist på hjärnceller. Som tur så ska jag hem till Björnäs i helgen så blir det bara att vila hårt och ventilera av det lilla som finns kvar i mitt huvud efter två månader och en vecka.

Gårsdagen var... Sängliggande och ingen huvudvärk. Jag var fast i sängen ända fram till vid halv fyra när jag vaknade vid tolvtiden. Sedan blev det pizza och läsk hemma hos Vera + mys med kissemissar. Sedan blev det snabb städning i köket som bestod av tusen plastburkar med olika melonsfrukter i, utspillda fläckar på golvet som jag fick våttorka bort och flera kronor pant-rikare. En och halv sopsäckspåsar nu, kanske pant-dax snart.


Pussas.


Kommentarer
♥ från östis

(K)



2008-09-21 @ 01:41:43

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback