POSTAT I » Allmänt

» Fyra korta punkter

1. Helgen har gått så sjukt fort och jag har varit med Vera för det mesta. Vi har gjort flera mysiga besök runtom i Örebro som på Överskottsbolaget för att leva som en zignare och en middag på MAX. Ingenting slår MAX. <3

2. Eftersom jag ska bli ett jourhem för kattungar så har jag fått veta lite idag om kissemissar vid namn: Smilo, Somre och Sharyl. :) De är röda/bruna tabbys och det blir lite mysigt eftersom varken jag eller familjen har ägt en röd tabby katt tidigare så blir det kul. Jag bifogar med bilder på kissemissar, de kommer när Somre blir bra i magen efter att ha avmaskat och så. <3

  

3. Jag är rädd för BYSS programmet eftersom det ska ju komma en klipp från festen som ägde rum hemma hos mig den 4:e juni för Littorin. Jag var ju med och snackade framför en jävla kamera, i nyktertillstånd och fylletillstånd! Men det kan bli skoj och se... Oh my god! Men det blir roligt. Om jag minns rätt vad dom sa till mig så kommer det någon gång i Oktober. :D

4. Det är bara fåtals dagar tills jag får åka heeem.


Kommentarer
♥ från Vera

Tack för de underbara helgen m dig!:D och vad söta kattungarna de är!:D



2008-09-22 @ 00:13:31
♥ från melodie

vilken söta katter :D



2008-09-22 @ 11:00:24
» URL: http://elama.blogg.se/
♥ från mallan

www.tv.nu ger Byss en beskrivning om just avsnittet så du kan vara beredd elle ej . ska också vara med två ansnitter, så jag också orolig! :P



2008-09-26 @ 12:12:09
» URL: http://dr.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback