POSTAT I » Allmänt

» Ett långsamt farväl

Just nu håller jag på att ta ett långsamt farväl av detta hus jag befinner mig i just nu och Gräsö. Jag sitter på mitt rum och det är väldigt tomt här. Några inpackade lådor + mina egna saker jag tog med hem från Örebro. Föräldrar har åkt för att hämta släpvagn och låna morbrorsans bil eftersom pappas bil rymmer inte ens för stora lådor och plats för hundarna. Jag ska bara börja med att bära ner lådorna och dylikt. När jag bara hänger omkring så ska jag självklart fota. <3

Jag tycker om att flytta. Då får man inreda på nytt, leva på nytt i ett nytt område och en ny natur omkring oss. Jag bara... älskar det att jag längtar att få börja inreda i huset, i Björnäs. Det enda som jag måste lära mig är vägen från Östhammar till huset + adressen, det måste jag ju kunna. :D Syster + Peter kommer förbi imorgon, då får de se huset för första gången. Eller, de har inte haft nån chans att titta in i huset förrän imorgon. Det ska bli intressant och se vad de tycker. :)


Vi hörs ikväll.

Kommentarer
♥ från malin

hoho. du typ pi bra humor idag pga flytt haha.



2008-09-26 @ 13:19:41
♥ från Pia

Åh Gräsö gav mig en hel del flashbacks. Minns när jag var hos dig. Och när hela klassen var hos dig. Men det är väl dags för något nytt, som du själv skrev. Hoppas ni alla trivs i det nya huset.



2008-09-27 @ 20:10:52

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback