POSTAT I » Allmänt

» En pedofil/psykostisk man

Ni vet. En man klädd i vitt från halsen till fötterna, med en silver gammal klocka på vänsterarm och han har mellanbrunt hår. Kort men ändå inte och han är lite flintskallig på hjässan och han bär stora glasögon med förmörkat glas i. Hans naglar är nedbitna. Han kontrollerar då och då att hans byxor sitter över magen, då är det tryggt i hans väld. Han håller i både säten mellan honom, där sitter det två unga tonåringar. Och det är mig han sitter bredvid, fast jag sitter typ på två säten så han inte kan se vad jag skriver eller något. Jag har sett hans ansikte förr, måste googla strax och se om jag kan visa er!

Om jag inte hör av mig ikväll så vet ni vad som har hänt. Att jag är kidnappad av mannen.


Kommentarer
♥ från malin

haha :D men fota honom då? lite taskig men jag vill gärna se :)



2008-09-25 @ 16:28:27
♥ från melodie

men seriiöst, du får inte bli kidnappad av någon snubbe med mörka glas.. :S



2008-09-25 @ 22:04:37
» URL: http://elama.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback