POSTAT I » Mina dikter

» "My Angel, You Are So Cute"

Ni ska få gissa vem det är som skrev denna dikt (se nedanför) och det är inte jag som skrivit - snarare att den handlar om mig. Även du som skrev dikten, får naturligvist säga att det är du om du ens minns. ;)



My Angel, You Are So Cute


du är så söt
när du sover

(min ängel, du är så söt)


när du ligger och
kramar om min kudde
when you're sleeping


när du ligger i min säng
sovandes,
med mitt täcke invirat
om dig

som ett skydd


(min ängel, du är så söt)



Du som skrev dikten däruppe, fick du någonsin läsa den här jag skrev:

I Was Your Angel

Jag trodde att jag var din ängel
För du var min ängel en gång

Min ängel
Jag tynade bort ur dina ögon och ur ditt hjärta
Vid ett ögonblick som inte fanns

Jag förlorade dina vingar
Som en gång kunde omfamna mig

Det var nog bara en ros
Som just vissnat

Lika så som vår vänskap


Kommentarer
♥ från jessie

:D jo jag minns den dikten :) jo jag läste den du skrev, men visste inte den handlade om mej :O



2008-10-31 @ 13:03:12
» URL: http://jasc.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback