POSTAT I » Allmänt

» Nikony är tillbaka

Nikony är tillbaka hos sin ägare och myser. ;)



Dagen gick ut på att vara med M. Middagen skedde på Coco Thai och käket blev lite missförstånd men det gjorde inget eftersom det smakade bra.:) Sedan var man hemma hos henne under hela kvällen och mös med kissemissar. Under helgen skall jag ta och passa totalt sju katter + en hund. Mysigt! :D Imorgon blir det ingen fest, jag har verklgen ingen lust så jag lär vara hemma med hunden + bara mysa. :)

Nyss ställde Joey en fråga till mig, som jag ska ställa till er också.

Vilket ord är det?

*Det har 9st bokstäver

*Det är mäktigare än gud

*Det är mer ondskefullt än djävulen

*Fattiga har det

*Rika människor behöver det

*Om du äter det dör du


Vad är det för något?


PS. Kommer det mer än 5 kommenterar, talar jag om svaret om ingen har lyckats. DS


Kommentarer
♥ från malin

hehe. jag orkar inte tänka där om ord :)

och var snäll mot fufy & saga, du ;)



2008-11-28 @ 00:06:26
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från Ida

tänkte på pengar och makt men nää... hmm. fattigdom 9 bokstäver, men man kan inte äta det. så ingen aning. återkommer ;)



2008-11-28 @ 01:02:44
♥ från Tina

M ä n n i s k o r . :)



2008-11-29 @ 22:55:01
♥ från Malin

Ingenting?



2008-11-30 @ 11:04:35
» URL: http://bayswater.blogg.se/
♥ från Ida

aahhh jag vill veta svaret :D



2008-12-09 @ 22:02:56

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback