POSTAT I » Allmänt

» Godnatt.

Det jag skrev igår morgon efter att ha festat, höll aldrig. Jag beslöt att sova i bara 30 minuter, men 30 minuter blev fyra timmar. Det blev alltså ingen skola för min del.

När mörkret började falla, gick jag ut till busshållplatsen och väntade på 3 gäster. En av dom var Jason. :D De kom och Jason, han var inte ett dugg sämre på svenskt teckenspråk eller nått. Han kunde fortfarande allt lika bra. :) Det var bara att välkomna dem och gav dem deras sovplatser. En av dom sov nästan på en gång pga jetlag och dylikt + vi tre drog till stan en stund. Sedan valde de att sova vid tiotiden, så la jag mig i mitt sovrum med laptopen för att glutta lite på filmer och så. Filmen Step Brother är något jag gärna rekommenderar er. :)

Nu ska jag nog ta och sova, och se vad morgondagen har att erbjuda.


Kommentarer
♥ från åsa

förvånar mig inte, hihi



2008-11-23 @ 03:40:05
♥ från malin

jaa step brother är skön film :D digga hårt när de två grät hårt om skilmässa osv. haha



2008-11-23 @ 13:13:12
» URL: http://oostman.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback