POSTAT I » Allmänt

» Den där nya zeeländaren, Jason

I helgen återvänder Jason till Sverige. :D Gissa om jag har saknat honom larvigt mycket! Med honom har man upplevt massor med under tiden han var här. Jag var en typ som egentligen inte diggar att träffa folk från världen utanför Sverige, men just han var ett undantag, vår vänskap liksom bara flöt på och allt. :D Han gjorde även det lätt för mig med skolan, att jag kom nästan varje dag till skolan när han gick i min klass... :) Snart så jävlar, hehe :D


Bild: Jason.

See ya soon, JasonBason!


Kommentarer
♥ från linda

wow, han tillbaka? :D varför kommer han tillbaks?, han saknade oss för mkt va? hihi. tänk dej att han skulle bo hos mej men jag "?" och sa nej. haha z :D



2008-11-18 @ 16:38:26
♥ från matty

han har vi alla saknat :)



2008-11-18 @ 22:33:34

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback