POSTAT I » Allmänt

» Lyssna, sötungar.

En del har frågat om vissa bilder är gjorda i photoshop, så jag tänker klargöra och förklara så jag slipper höra likadana frågor ofta. Det enda jag gör med bilder i Mina Bilder, är att kunna inställningar i kameran. Helt enkelt. :) Så just därför, läs nedanför. :) Jag är inte oärlig mot er här i bloggen, hör ni.

  • 1. Bilder som jag har photoshoppat, ligger under kategori Photoshop.
    2. Bilder som jag inte har photoshoppat och bara ha beskurit, ligger under Mina bilder.
  • Att skapa skuggor bakom bilder eller ge bilder ramar, ligger fortfarande kvar i nr 2.

Tusen pussar.


Kommentarer
♥ från malin

hahaha pöss



2008-12-27 @ 23:56:31

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback