POSTAT I » Allmänt

» Forgive Me

Jag svek tydligen er. Jag gick aldrig ut för att leka med kameran, det blev soffan istället. Jag myste under filten medan brasan fixades av far, några bra program gick på teven. Det får bli imorgon, förmodligen. :) Det är bara att jag önskar att det fanns berg och dylikt här, inte en rak och tråkig landskap... Bara om det som finns i norrland, också finns här. Men nog om det, eftersom jag finner alltid något att fota. Motiv finns i princip överallt. ;)

Nu har jag beställt kameraväskan åt min kamerautrustning, för att få det överstökat. :) Den gamla lilla gav jag bort till min halvsyster som precis förinskaffade en Nikon för att kunna utnyttja bra bilder till t.ex barnen och hennes liv - islänningar. Hon lär sig småningom, fast jag lär få förklara lite då och då.

Äsch, snart blir det dax för sängen. Jag bjuder på en bild, som visar vad jag gör i min ensamhet när jag är i Örebro. Den i mitten fick farsan av mig, just därför stod det "Utan grodor är världen inte verklig" eftersom han tycker om grodor. Fråga mig inte varför.



Kommentarer
♥ från mali

groda!!! midsommar. hahaha



2008-12-27 @ 00:53:34

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback